محسن افشانی

محسن افشانی بهترین پسر دنیا

محسن افشانی

محسن افشانی بهترین پسر دنیا

مصاحبه

 اینهم یکی دیگه از مصاحبه هاست

در این بخش از برنامه در خدمت محسن افشانی هستیم بازیگر نقش پویا در سریال ترانه مادری گویا قرار هست در این چندقسمت آینده دوماد بشه نمی دونیم از خودش می پرسیم . -  

آقای محسن خان سلام خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستیم عیدت مبارک تشکر... قبل از همه چیز منم سلام عرض می کنم خدمت دوستانی که الان نشستند دارن برنامه مارو نگاه می کنند بزرگواران عزیز و پیش تر از اون ولادت حضرت مهدی عجه الله تعالی فرجه الشریف رو به همه تبریک می گم. 

 آقای افشانی چند تا کار سریالی انجام دادی؟ من قبل از این کار کاراگاهان بود اپیزود سومش بازیگر مهمان بودم بعد از اونکه دوست منآقای حمزه ای دوسال پیش با هم دوست بودیم تماس گرفتن منو معرفی کردن به این پروژهخیلی بزرگواری کردن. اومدیم خدمت آقای سهیلی زاده آقای محمدی مهام لطف کردند.همه لطف آقای سهیلی زاده بود. -  

چی شد که وارد کار بازیگری شدی اصلا؟ من شروع کار هنریم با تئاتر بود. سه سال و نیم  پیش تئاتر رو شروع کردم . بازی رو دوستداشتم اما هیچ وقت فکرشو نمی کردم که به حیطه اجرا و به این سرعت به بازیگری وارد بشم.  

دوست داری کار بازیگری رو؟ دوست دارم اما برا خودم یه حدی گذاشتم. -  

چه حدی؟ یعنی تا 4-5  سال دیگه بیشتر ادامه نمیدم.   

چرا؟ دوست دارم منحصرا به رشته ای که علاقه دارم تو دانشگاه بپردازم. 

 رشتت چیه تو دانشگاه؟ من ریاضی فیزیکم ایشاالله که مهندس مکانیک حرارت سیالات می شم. - ا 

یشالله...هنوز کنکور ندادی. چرا دادم.  

قبول شدی؟ قبول شدم بله.  

چه جوری تونستی درس بخونی کنکور قبول بشی سراسری؟ من همون سه چهار سال پیش بهترین تفر یح خودمو به جای گشتنو اینا تو بیرون باشم بیرون بگردم الاف باشم هنر رو انتخاب کردم یعنی تئاتر... اونو ادامه دادم بعد خانواده بیشتر با درس خوندن مثل پویا نظری درسخون هم بودم می گفتن این ......... بهتره(جای خالی واسه اینه که نفهمیدم چی گفت)ذهنت درگیر نباشه من سعی کردم که در کنارش همه ی اینا رو داشته باشم خیلی هم خوب بود تا اینجای کار هم خوب پیش اومد. -   

        خب خدارو شکر می کنیم , چقدر موفق بودی؟ از نظر خودم بد نبود. -   

        بازی کردن تو سریال ترانه مادری در مقابل هنرپیشه های بزرگی همچون هما روستا .خانم گودرزی و دوستای دیگر که من اسماشونو یادم نیست بحاطر حافظه ایه که من دارم میدونی.چه حسی برای شما داشت؟ اول از همه باعث افتخار من بود در کنار این پیشکسوتان بزرگواران البته استادان ما هستند تو بازیگری دارم همکاری می کنم و پیش تر از اون باز یعنی اول اول بر میگرده به اعتبار من خیلی باعث اعتبار من توی یه همچین کار بزرگیه توی یک گروه حرفه ای بازی کنم در کنار پیشکسوتان از همشون سعی کردم یاد بگیرم خیلی برای من خوب بود یعنی پشت سر منبعد از این پروژه کلی اعتبار نشسته . -           

خب این اعتباره فکر می کنی دیگه چقدر کمکت می کنه؟ 100٪ کمک میکنه. -           

بخاطر اعتبارش این کار رو قبول کردی؟ آره. 

 تا حالا شده بگن یه نقشی رو بازی کن یه حس خاصی رو ازت بخوان نتونی؟ تا حالا که اتفاق نیفتاده هر جا رفتیم اتودی زدیم کاری انجام دادیم من کار خودمو کردم به هرحال اون نظر بزرگواران بود که آیا من به اون کاراکتر می خوردم یا نمی خوردم .  

تو فکر می کنی چقدر به پویا نظری ترانه مادری نزدیکی؟ از نظر شخصیتی خودم؟ -         

  آره فقط درسخوندنم. -        

   با نقشی که در ترانه مادری داری یعنی محسن افشانی و پویا نظری چقدر تونستند خوب باهم ارتباط بر قرار کنند؟ و چقدر دوست داری این کاراکتر رو؟ خب به هر حال ما که دوران پیش تولید اومدیم اینجا توی همین لوکیشن اومدیم سر همین مکان فیلمبرداری; همون اوایل یه توضیحات کوچیکی راجع به این نقش به ما دادن پویا نظری هست بهرام کیان هست اون حس و حالی که من تونستم در خودم به وجود بیارم به عنوان یه بازیگر که این کاراکتر رو ارائه بدم همش مربوط به زحمتهای آقای محمد حاتمی بود بعنوانبازیگردان توضیحاتی که آقای سهیلی زاده سر صحنه میدادن و اون شخصیتی که آقای بهبهانی نیا واقعا خوب تراشیدن.خیلی لطف دارن از همشونم تشکر می کنم.آقای محمدی و مهام هم بی تاثیر نبودن.دستشون هم درد نکنه. -     

      خودت دوست داری پویا نظری رو؟ دلم واسش خیلی می سوزه.-         

  چرا؟ مظلوم واقع شده -        

   واقعا؟فکر می کنی مظلوم واقع شده یا نه واقعا خیلی از کسانی که در این  سبک و سیاق زندگی می کنند اینجوریند؟ نه مظلوم واقع شدن,  بخاطر اینکه یک چنین آدمی رو من خودم هم سراغ دارم تو جامعه ی خودمون یه چنین شخصیتهایی رو میشناسم که با وجود اینکه مثلا شاید خیلی هم بزرگتر شدن اما هنوز تحت کنترل مادرشون هستم. یعنی کنترل میشن مادرشون براشون لباس میخره حتی . یه همچین شخصیتی که داره نمایش داده میشه.کسی که اومده تا حالا با همچین فضایی روبرو نبوده اومده تهران اومده دانشگاه دیده چقدر راحت دختر و پسر در کنار هم درس می خونند خب به هر حال با یه فضای جدیدی آشنا میشه.یعنی حس میکنه می تونه با یه فضای دیگه آشنا بشه.دلم می سوزه دیگه. یک چنین آشنایی و  تربیتی و آموزشی از قبل وجود نداشته.الان اومده داره بصورت غلط ادامه میده. این خیلی دلسوزانست. smiley doesnt know  

 

واینهم تقدیم به شماsmiley blowing kisses