محسن افشانی

محسن افشانی بهترین پسر دنیا

محسن افشانی

محسن افشانی بهترین پسر دنیا

درود بر دوستان باوفا

سلام ودرود بردوستان با وفا  تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

سلام دوستان یک خبر دارم واستون من میخوام وبلاگمو عوض کنم یعنی میخوام این وبلاگو واسه یکی از بهترین کسای زندگیم هدیه بدم اون کس زندگی منواز یک جهنم به بهشت تبدیل کرد خوب بریم سر اصل مطلب من این وبلاگو پیشکشی میدونم واسه بهترین پسر دنیا پسری که متولد 11 فروردین 1368 خوب الان دیگه همهتون میدونید من چه کسی رو میگم اون فرد کسی نیست جز

.

.

.

.

محسن افشانی  

تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

خوب دیگه خیلی ذوق زده شدیم این خبر یکم وحشت ناک بود اشکالی نداره  الانم من براتون مصاحبه جدید محسن جون با مجله خانه وخانواده رو واستون میزارم پس همه سری میزنیم به این مصاحبه

نظر هم اگرممکنه یادتون نره

خوب تا بعد وخبر های جدید خدانگهدار  تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

   

قسمت دوم گفتگوی ما رسید تا حضور او در مجموعه ی "ترانه مادری" که باعث شناخته شدن ا  در عصه بازیگری هم شد! خود او هم قبول دارد که حتی حضور های متفاوت او در مقام مجری و در برنامه های مختلف به اندازه پویا نظری در مجموعه "ترانه مادری" (حسین سهیلی زاده) در دیده شدن او البته معروفیت او نقش نداشته ان. او او در گفت و گوی نوروزی با خانه و خانواده به ناگفته هایی اشاره کرد که شاید تا بحال از او نشنیده باشید :

بلافاصله بعد از سریال ترانه مادری پیشنهاد چند سریال هم داشتی ، اما یکی دو تله فیلم بازی کردی ؟

بله ، من رفتم سر کار ضامن کار آقای منوچهر هادی که سه بار هم پخش شد. بعدش م رفتم سرکار ماهی کوچولوها دعا می خوانند که آنرا خیلی دوست داشتم.

وکار بعدی ماهی کوچولو ها دعا می خوانند ...

بله ، من در آنجا یک بچه جنوبی هستم با موهای فرفری و البته با لهجه ، خیلی آن نقش را دوست داشتمچرا که جایی بود تا بتوانم خودم را محک بزنم ...

خودت که اهل جنوب نیستی ؟

نه ، ولی خدا رو شکر روی اکثر لهجه ها مسلط هستم .

روی لهجه ها قبلا کار کردی ؟

نه ولی به مدد تئاتر من خیلی کارها را یاد گرفتم

نمی خواستی یک مدت کار نکنی تا جایگاهت با سریال ترانه مادری حفظ شود ؟

نه ، می خواستم کار اجرا نداشته باشم.

یعنی الان به کل کار اجرا نداری ؟

من داستان اجرایم را هم الان برای شما تعریف می کنم. می خواستم اجرا را کنار بگذارم ، چون ایده آل من بازی بود و آن راه پیداکرده بودم. همان اوایل کار اجرا هم فهمیده بودم که اجرا یک عامل بازدارنده است برای بازیگری ! آدمی که می شود مجری هرچقدر هم قوی باشد بربازیگری اش ضربه می خورد. یکی را باید انتخاب کرد، یا اجرا یا بازیگری ... این مسئله باعث می شود تو برای مخاطب هم غیرقابل باور شوی! از سر ترنه مادری می خواستم دیگر کار اجرا نکنم که آقای اسماعیلی اجازه نداد(با تاکید می گوید) البته قرارداد هم داشتم اما سرانجام به زور آن هم به زور قرارداد ماندم.

بعد از ترانه مادری پیشنهاد اجرا داشتی ؟

چرا ، آقای محمدی بعد از ترانه مادری به من گفتند آقای پورمحمدی فرموده اند که شما برای ماه رمضان هیچ کاری قبل نکنید ما یک کار داریم ! گفتم شاید دوباره یک سریال باشد و ... ما با آقای زاهدی قرار گذاشتیم و رفتیم آنجا دیدیدم همان موقع بحث قرار داد پیش آمد و گفت برنامه ماه رمضان امسال دست شماست !

و واکنش محسن افشانی ؟

من گفتم اصلا این برنامه برای من نیست ! اصلا آن فضا برای احسان علیخانی است ، مال فرزاد حسنی است. اجرای من سرحال و شاد است. این برنامه جای شوخی ندارد. آن زمان با خیلی از پیشکسوتان خودم مشورت کردم در انتها به این نتیجه رسیدم که نروم.

اجرای برنامه بعد از بازی در ترانه مادری ...

من فکر می کنم مخرب بود بالاخره با تمام حرف و حدیث ها من رفتم ، بعد از دو سه برنامه کل کار دستم آمد و عادت کردم و یک جورهایی برنامه مال خودم شد و حس کردم هیچ کم و کاستی در آجرای آن برنامه سنگین ماه رمضانی نداریم .

اجرا در آن برنامه بداهه بود یا اینکه نویسنده داشتید ؟

خانم جلالی آنجا نویسنده ما بودند ، ایشان با توجه به سابقه رادیوئی شان متن های شروع برنامه را می نویشتند و گاهی از اتاق فمان راهنمایی می کردند.

تا اینکه رسیدیم به حضور احسان علیخانی .

بله

از قبل به تو گفتند قرار است اجرای مشترک داشته باشید ؟

بله.

و واکنش محسن افشانی در این قبال چی بود ؟

من گفتم که احسان را خیلی دوست دارم و حتی به سبک اجرای او علاقه مند هستم ، خیلی هم خوب بود از اول به شکل مشترک اجرا می کردیم ، اما اگر الان بیاید می گویند محسن افشانی ضعیف بوده است. من می روم !

ماجرای احساساتی شدن خودت رو هم در یک برنامه زنده بگو .

(می خندد) الان تعریف میکنم ! وقتی که احسان از خاطرانش تعریف می کرد یک لحظه حال من عوض شد . احسان هم یک مقدار گارد گرفت . به هر حال او یک عقبه ای در این برنامه داشت. من هم قبول دارم، اما بالاخره من هم دوازده برنامه اجرا کرده بودم! ضمن اینکه تعریف کرد تو در برنامه سلام بهار خیلی با آن دوستت موفق بودی ، اما اگر من می آمدم آنجا ... منظور از این حرف آمدن من در آن برنامه بود دیگر! در صورتیکه شب آخری که من اجرا کردم حدود پانصد هزار sms به برنامه رسید و دو شب آخر (شب عید فطر) 1750 sms  به برنامه رسیده بود! من روی آنتن به خود احسان هم گفتم من از این ناراحت هستم که خوب اجرا کردم و سوتی ندادم اما دارم می روم ! شاید انتخاب من اشتباه بود ! اما ... من خودم رفتم سازمان 162 با مردم صحبت کردم.(البته بدون اینکه خودم را معرفی کنم ) . نود درصد نظر مردم این بود که سن مجری کم است، خودم هم قبول دارم! اما اکثر از برنامه راضی بودند . به هر حال خود احسان هم مشکل داشت که از اواسط برنامه اضافه شود.

رفتن از آن برنامه چقدر به لحاظ به لحاظ روحی در تو تاثیر داشت ؟     

فقط همان روز ! شاید باورتان نشود اما من خوشحال بودم چون بالاخره از گیر اجرا در رفته بودم !

و دیگر تو اجرا نخواهی کرد ؟

در برنامه داخلی نه!

بلافاصله بعد از خارج شدن از آن کار سر تله فیلم ضامن و ماهی کوچولو ها می خوانند .

بله ، که هر دو کار را خیلی دوست داشتم .

والن هم حضور سینمای ات را با عباس رافعی تجربه می کنی ؟

بله ، این کار اولین فیلم 35 میلیمتری است که راجع به انقلاب قرار است ساخته شود . خوشحال هستم که با یک گروه کاملا حرفه ای کار می کنم.

از نفشی که اینجا بازی می کنی صحبت کن ؟

نمی توانم چون خیلی خاص است!

دوباره یک بچه مثبت مثل پویا نظری ؟

ای بابا تو این گریم من رو نگاه گن! دیگر از ان بچه مثبت ها نیستم ! ضمن اینکه در فیلم ماهی کوچولوها ... هم یک بچه جنوب شهر هستم!(می خندد)

و بعد از این کار هم میرویم سر کار مهدی فخیم زاده ؟

بله ، من یکی دو ماه پیش با حاج اقا انصاریان تهیه کننده کار آقای فخیم زاده قرارداد بستم . همیشه جزو آرزوهای من بوده که حداقل یک فریم با آقای فخیم زاده کار داشته باشم.

از همبازیهایت هم در فیلم عباس رافعی صحبت کن .

نقش مادرم را در آن کار خانم آزیتا حاجیان بازی می کنند. آقای حسین یاری نقش دایی من هستند و پدرم هم ایر آقایی.

بعد از سریال ترانه مادر پیشنهاد سینمایی نداشتی ؟

چرا داشتم دقیقا همان موقع کار اقای نعمت ا... به من پیشنهاد شد اما به خاطر اینکه اجرای ماه محبوب را داشتم نتوانستم بروم.

از سال 1383 تا اواخر سل 1387 فکر می کردی این همه اتفاق و تحول در زندگی تو اتفاق بیفتد ؟

آره ، جدی می گویم.

این همه فارغ التحصیل تئاتر تو این مملکت هستند که برای هیچ کدام اتفاق مثبتی تا این حد رخ نداده.

بله خیلی ها هم به من پیشنهاد می دادنند که به جای مهندسی مکانیک برو وهنر بخوان که با شرایط کاری تو هم همخوانی داشته باشد. گفتم من کل تفکراتم محاسباتی و عاشق مهندسی هستم . اوایل داستان خیلی اید نداشتم اما همان زمان که تئاتر انجام می دادم و میدیدم که من نسبت به بچه های دیگر چقدر بیشتر و بهتر فعالیت دارم به خودم امیدوار می شدم . من دقیقا از سال 1385 بود که احساس کردم رشد کردم.تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

با برنامه آستانه شناخته شدی و تقریبا هرکجا می رفتی می شناختند تو را .

بذار یک جریان جالب برات تعریف کنم. من خیلی تئاتر شهر می رفتم . ماشین رو تو بلوار کشاورز می گذاشتم و پیاده به سمت تئاتر شهر و خیابان ولیعصر می آمدم.(چون خیابان یک طرفه بود) اوایل راستش را بخواهید یک جورهایی عرض اندام می کردم تا مردم مرا ببینند و بشناسند! وقتی شناخته می شدم خیلی کیف می کردم (می خنددتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com) اما حدود دی ماه کم کم از اینکه خیلی با انگشت نشان داده می شدم خجالت می کشیدم. واقعا از هر 10 نفر هشت نفر مرا نشان می دادند ، دوست نداشتم مرا به عنوان مجری نشان بدهند. من خودم را یک بازیگر می دانستم.

مدرک مهندس مکانیک سیالات را می خواهی چکار کنی ؟

فعلا که در حال درس خواندن هستم . من چهار پنج سال دیگر منحصرا مهندسی را ادامه خواهم داد.

یعنی بازیگری را رها می کنی؟

صد درصد

تا این حد مطمئن نباش.

باور کن.

خیلی ها گفتند و نشده

اگر نشود هم ... بالاخره ما باید یک نقطه مبهم هم برای خودمان ایجاد کنیم . من به این حرفه (بازیگری) به عنوان سرگرمی نگاه می کنم . این جمله من به خیلی ها برخورن ، اما منظور من این بود که ایده آل من مهندسی است.

الان درس می خوانی یا اینکه اساتید لطف می کنند و نمره می دهند ؟

راستش را بگویم نمی نویسی ؟

بنویسم یا نویسم ؟

نه بابا. ننویس

تو بگو خیالت راحت .

لطف دارند و به من منمره می دهند. راستی یک خاطره دارم تا یادم نرفته اینجا می خواهم تعریف کنم . اشکال نداره ؟

چه اشکالی! تعریف کن ؟

من خیلی به کلاس های آقای پسیانی علاقه ارم ، کلی گشتم و کلاس های ایشان را پیدا کردم ، اما ایشان بعد از دو جلسه مرا اخراج کردند!

چرا ؟ مگر اتفاقی افتاد ؟

کلاس های ایشان پر شده بود اما من با هزار امید رفته بودم . خود آقای پسیانی هم خیلی ناراحت می شوند که من این قضیه را همه جا تعریف می کنم . من از آن اتفاق خیلی ناراحت شدم.

دوست نداری یک دوره حرفه ای بازیگری را بگذرانی ؟

من هیچ تحصیلاتی راجع به بازیگری ندارم. هیچ تلاشی هم نمی کنم از این بیشتر شوم چون دغدغه من این نیست! همین که هستم . محسن افشانی.

غیر از تحصیل و بازیگری اوقات فراغت تو چگونه می گذرد؟

یک زمان مدیر فرهنگی یک مجموعه بودم که استعفا دادم. به لطف دوستان تربیت بدنی سازمان می روم.

چه ورزشی ؟

بدنسازی و شناتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

اهل فوتبال نیستی ؟

فوتبال روی چهره بازیگر خیلی تاثیر می گذارد.

علاقه ای به تماشای فوتبال هم نداری ؟

چرا ، من طرفدار پروپاقرص پرسیولیس هستم

به موسیقی هم علاقه داری ؟

سر آن برنامه بوم سفید خیلی از ترانه ها را خودمان ( من و کیوان و عباس ) می خواندیم.

به نظر خودن محسن افشانی می تواند خواننده خوبی باشد؟

(می خندد) خودم قبول دارم که صدایم خوب نیست . خودم از صدای خودم خوشم نمی آید.

چه موسیقی گوش می کنی ؟

از همین رپ ها و جوان ها که همه گوش می کنند! من مدل خواندن محسن نامجو را خیلی دوست دارم. سنتی هم گوش می کنم کار های آقای افتخاری را هم دوست دارم.

عید ممکن است مجری برنامه ای باشی ؟

پیشنهاد دارم اما نمی روم. اصلا شبکه داخلی اجرا نمی کنم. فکر می کنم به عنوان مهمان برنامه در یک کاری حضور داشته باشم احتمالا یا فرانسه باشد یا آمرکا ... احتمال دارد دوازده سیزده روز مسافرت باشم البته اگر آفیش کار نباشم.

دوست داری تعطیلات نوروز کجا باشی ؟

تهران پیش خانوادم. چند ساله که آنها هم به خاط من نمی توانند مسافرت بروند. مثلا شب یلدا هم پیش خانواده ام نبودم.

خودت کی قرار است صاحب خانواده شوی ؟

(کمی خجالت می کشد) سال 1393 .

چرا؟

چون سن بیست و پنج سالگی برای من بسیار محترم است و بابام قرار است کت و شلوار دامادی تنم کند.تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com(این تیکه محسن خیلی باحال بود من که کلی ذوق کردم )

تو فرد خاصی را برای زندگی مشترک هنوز در نظر نگرفتی ؟!

چه خوب. اولین جایی است که از این سوال ها از آدم می پرسند! نه هنوز گزینه ای برای ازدواج ندارم.

بهترین عیدی که تابحال گرفتی چه بوده؟

از بابام یک تراول پنجاه هزار تومانی گرفتم

خیلی ها فکر می کنند تو با سیاوش خیرابی مشکل داری و خوب نیست !

واقعا؟ تابحال این را نشنیده بودم

البته فکر نمی کنم نشنیده باشی!

به خدا نشنیده بود. راست می گویند این مطبوعاتی ها خودشان تو کار حاشیه هستند.

اما تو از ابتدا از سیاوش به عنوان داداش یاد کردی؟!

واقعا من سیاوش رو به اندازه داداشم دوست دارم و هرکجا هم که ما را می دیدند می گفتد که شما چقدر با هم خوب بودیدی.

دوست داری دوباره با هم همبازی شوید ؟

آره اما خیلی بعد تر دوست ندارم آن کار در ذهن من تداعی شود.

با کدام کارگردان دوست داری کار کنی ؟

افتخار می کنم که با آقای فخیم زاده کار می کنم. با آقای بیضایی، آقای حاتمی کیا، آقای مهرجویی ، آقای کیا رستمی و ...

فکر می کنی در بازیگری به اندازه ای قدرت داری که برای بازی در کار این بزرگان دیده شوی ؟

خیلی ها پرسیدند که چطور جلوی خانم روستا ، آقای حاتمی کیا ، خانم گودرزی و ... کم نیاوردی؟! واقعا من در کنار آنها کار یاد گرفتم و اعتماد به نفس هم دارم . من اعتبار و افتخارم را از کار کنار این بزرگان به دست آوردم.

فکر می کنی نقطه ضعف محسن در بازیگری چیست ؟

من هیچگاه از بازی خودم راضی نیستم ! همشه توقع بیشتری از خودم دارم

کار کدام بازیگر برای تو الگو است ؟

واقعا من الگوبرداری نم کنم ولی از بزای حامد بهداد را خیلی دوست دارم.

و در دنیا .

براد پیت

نقطه ضعف محسن افانی در زندگی شخصی .

زور از کوره در می روم و عصبانی می شوم. معمولا در برابر ناحقی ها عصبانی می شوم. بیشتر در حق دیگران باور کن !

معرو شدن تو در زنگی خانوادگی هم تاثیر گذاشت ؟

خانواده ام افتخار می کنند و من خوشحال هستم که باعث سربلندی خانواده ام شدم

تو فقط یک خواهر بزرگتر از خودت داری ، او هم در این حرفه فعالیت می کند ؟

خیر او مترجمی زبان انگلیسی می خواند و سال آخر دانشگاه است.

برنامه تو برای سال 1388 چیست ؟چه می کنی که هرچه در امسال به دست آورده ای را حفظ کنی و از دست ندهی ؟

این خیلی سوال خوبی است! به دست آوردن این موفقیت لطف خدا بود و سخت نبود، اما حفظ آن سخت است. خدا لطف کرد و من و سیاوش جایگاهی پیدا کردیم، من اعتقاد زیادی به لطف خدا و پیشرفت پله پله دارم. خدا به من رو کرد و بی وجدانی است اگر بخواهم او را در زندگی ام فراموش کنم. تلاش من و پشتیبانی خانواده ام هم در این مسیر بی تاثیر نبوده است ، اما حفظ کردن این ماجرا به خود من بر می گردد! آدم باید خودش خودش را در این شرایط محدود کند. هیچ کس نمی تواند مرا محدود کند جز خودم! من دیگر نمی توانم مثل سال های پیش در عروسی های اقوام نزدیکم حضور پیدا کنم. خیلی زود آن اتفاقی که شما خبر دارید با گوشی های دوربین رخ می دهد و ... . به هر حال یک بازیگر شناخته شده باید یسیار محترم رفتار کند و رفتارهای گذشته خود را اگر درست نبوده تعدیل کند. زیرا که او زیر ذره بین است. من سعی کردم شخصیت خودم را بسازم. حس می کنم یک خورده مرد شده ام. من باید امروز حتی مراقب راه رفتنم هم باشم!

و نوروز سال 1388

بعد از آن دعای سال تحویل دعا می کنم که مردم هیچ کجا لطف خدا را نادیده نگیرند، از خدا می خواهم همیشه پشتیبان من و همه جوان تر ها باشد! امیدوارم در سایه الطاف حضرت مهدی (عج) همه مردم عزیز کشورم در در سال نو شاد ، خرم و سرحال باشند

راستی عکس های این مجله وچند تا عکس دیگه از دوست خوبم محسن جان رو تا چند روز دیگه واستون میزارم . 

یک خبر تاپ دیگه هم دارم من میخوام وبلاگمو  

یعنی من با یکی از دوستانم که باهم تازه آشنا شدیم باهم این وبلاگو اداره کنیم از این به بعد من ودوست گلم مهسای عزیز باهم مینویسیم  

تا بعد یا علی تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام عزیزم
من شما رو لینک کردم.
شما منو با اسم پاتوق طرفداران همیشگی محسن افشانی لینک کنید.

چشم دوست خوبم ممنون از اینکه منو لینگ کردی.

آیرین 1387/12/26 ساعت 08:06 ب.ظ http://mohseeen-afshani-11.blogfa.com

سسسسسسسسسسام نسیم جون
خوبی؟
مرسی بهم سر زدی
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

باشه عزیزم من موافقم

بهاره 1387/12/26 ساعت 08:52 ب.ظ

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
وبلاگ جدیدت مبارک

ممنون گلم مرسی از نظر قشنگت

آیرین 1387/12/27 ساعت 11:43 ق.ظ http://mohseeen-afshani-11.blogfa.com

سسسسلام نسیم جوووون
من الان شما رو لینک می کنم
شما هم منو با اسم
داداش محسن آسمونیه (محسن افشانی)
لینک کنی ممنون می شم گلی
بابای

چشم دوست گلم ممنونم از نظرت

آیرین 1387/12/28 ساعت 03:48 ب.ظ http://mohseeen-afshani-11.blogfa.com

سلام
من آپم
خوش حال می شم بهم سر بزنی خانومی
********************************************************************************************************************************************************************************************

گلایه 1387/12/29 ساعت 02:56 ب.ظ

یه مصاحبه از اقای افشانی تومجله خانوهده سبز هست تو وبلاگت بذار

چشم دوست گلم حتماواست میزارم

مینا 1388/01/03 ساعت 05:30 ب.ظ http://g-i-r-l-s.blogfa.com

سلام مهسا جون
من یه مدت با نسیم دوست بودم البته الانم هستما
ایشالا زود تر خوب میشه ما بازم روی گلشو می بینیم
به منم یه سری بزن
دوست دارم
راستی سال نو مبارک
در ضمن یه سوال: میشه جریان تولد محسنو واسم توضیح بدی؟

سال نو شما هم مبارک مینای گلم انشالله سال خوبی داشته باشی
جریان این تولد رو من زیاد اطلاع ندارم نسیم جان واسه تولد محسن عزیز باید خودش باشه من هرچی ازش میپرسم جواب درست وحسابی نمی ده تا بعد وخبر های جدید خدانگهدار الهی قربونت برم چه وبلاگ زیبایی داری من که خوشم اومد

فارس عکس 1388/01/03 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.farsaks.mihanblog.com

سلام
خسته نباشید
من یه وبلاگ راه انداختم 2 تا درخواست ازتون دارم امیدوارم قبول کنید
اول اینکه میخواستم برید داخل وبلاگم و یه نگاهی بکنید و یه نظر کوچولو هم بدین خیلی خیلی خوشحال میشم

دوم اینکه اگه دوستدارین با هم تبادل لینک هم داشته باشیم

اگه موافق هستین لینک منو با عنوان و آدرس زیر بزارین و خبر بدین توی نظرات تا لینکتونوبزارم

عنوان = فارس عکس
http://www.farsaks.mihanblog.com


ممنون میشم درخواستهای منو قبول کنید
خدانگهدار

سلام ممنون از اینکه نظر دادین چشم من شمارو لینگ میکنم
ممنون از اینکه سر زدین خدانگهدار

مهدیه 1388/01/06 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام مهسا جون طورو به خدا منو از حال نسیم جون باخبر کن دارم دق میکنم شنیدم افسردگی گرفته حالشم اینقدر خرابه که دکترا.......................................
شاید بپرسی من از کجا میدونم من همشهری نسیم جون هستم تازه از دوستان خیلی نزدیک خاله نسیم جون هم میشیم من که تازهگی ها دیده بودمش حالش بد نبود الان خالهی نسیم بهم گفته که نسیم زیر چشمامش گود شده باید یکی همراهش باشه والا میخوره زمین یعنی اینقدر حالش خرابه خدا کمکش کنه بد مریضیه این افسردگی دلم به حالش میسوزه که چرابه خاطر محسن افشانی افسردگی گرفته مگه چه کاری انجام داده که نسیم هنوز که هنوزه دوسش داره وبه خاطرش افسردگی هم گرفته لطفااگر ممکنه جوابمو بدین خاله نسیم جان ۲روزه جواب تلفون منو نمی ده

من زیاد خبر ندارم فکر میکنم شما بیشتر خبر دارین از نسیم تا من ولی ....
خداکمکش کنه روز به روز حالش بدترداره میشه واسه همین داخل وبلاگ واسش خواستم براش دعا کنید تا بعد .............

آیرین 1388/01/08 ساعت 03:32 ب.ظ http://mohseeen-afshani-11.blogfa.com

سسسلام
واااااااااااااااای یعنی نسیم جونم افسردگی گرفته
باورم نمی شه
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم حتما واسش دعا می کنم
ناراحت شدم
خیلی ناراحت
خدا نگهدار

ممنون که واسش دعا میکنید ...........................
من خودم ۲روزه خواب وخوراک ندارم خودش میگه حالم خوبه ولی خواهرش میگه حالش بدتر شده من که دارم میمیرم

آیرین 1388/01/09 ساعت 12:43 ب.ظ http://mohseeen-afshani-11.blogfa.com

سلام
یعنی واسه محسن این جوری شده؟؟؟؟؟
بابا طرفداری که افسردگی نمی خواد
بابای

سلام
باید به خدمتون عرض کنم که
تا حالا عاشق نشدی بعدشم من وشما ها طرفداراشیم نسیم عاشقشه اینقدر هم به عشقش ایمان داره که خدا میدونه

هما 1388/01/16 ساعت 04:00 ب.ظ

بچه ها تورو خدا عشقو مسخره نگیرید من هما ۱۴ ساله هستم فقط خواستم بگم به نسیم جون بگید خودشو اذیت نکنه چون عشق با هوس خیلی فرق داره نسیم جون ببخشید با این حال دارم اینو بهت میگم ولی باور کن من و تو با هم هم دردیم منم واقعا عاشق محسنم .
.
.
.
.
میدونم شاید الان فکر کنی به خاطر اینه که تو محسنو دوست داری من دارم این حرفارو میزنم ولی باور کن این جوری نیست عزیزم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
درکت میکنم عزیزم ولی تورو دست از سر محسن من...........


خدایا دارم دیوونه میشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

۱- سلام
۲-هما جون من خودم فرق عشق وهوسو میدونم
۳-چرا همین جوری وقتی بهت بگن اره همون پسره چشم آبی با اون قلب مهربون با یک کسی دوسته چه حالی میشی دوست دارم واقعا ببینم چه حالی میشی یا بهت بگن تازه میخواد با دختره نامزد کنه چه حالی میشی
۴- نه عزیزم هیچکسی منو درک نمی کنه هیچ کس
۵- کجا بودی بودی که ببینی یک دختر ۱۶ ساله به خاطر تنها عشقش باید روانه روانپزشک بشه بعد روان پزشک بگه ........................
هما جون ببخشید واقعا عصبی شدم چند روزی داشتم جون میگرفتم ولی دوباره روحیم رو خراب کردی
وای که دیگه نمی تونم با ور کنید اگر به خاطر محسن نبود هیچ وقت پامو توی نت نمیزاشتم

نسرین 1388/01/24 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری قالبتونم محشره....
نسیم جان سعی کن از دوران نوجوونیت بتونی خوب استفاده کنی که وقتی بزرگ شدی پشیمون نشی.......

ممنون از نظر شما

yassssss 1388/01/26 ساعت 12:36 ب.ظ

چرا شماها چیزهی محال رومی خواین؟

اول سلام بعدشم منظور شما از چیز های محال چیه بعدشم لطفا سعی کنید درست بنویسید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد